Osjećaj za modu Ane Bekute izazvao je značajnu pozornost medija, jer njezini domaći obožavatelji pomno prate i komentiraju njezine odjevne kombinacije. U jednom specifičnom vremenskom razdoblju Ana Bekuta donosila je konstantno besprijekorne modne odabire. Vrijedi napomenuti da je tijekom tog vremena njezina težina bila oko 20 kilograma manja, što joj je omogućilo da udobno nosi pripijene haljine, hlače i jakne.

Nakon što se udebljala, odlučila je prijeći na širokije suknje i prsluke kako bi prikrila višak kilograma. Vrijedno je napomenuti da je započela s planom prehrane koji daje impresivne rezultate svake nedjelje, te je kao takva počela uključivati ​​odvažnije modne odabire koji su izazvali divljenje njezinih pristaša. U jednoj epizodi “Zvezda Granda” Ana Bekuta se oglasila svojim modnim odabirom. Nosila je elegantnu crnu haljinu suptilnog struka u kombinaciji s kockastim prslukom s upečatljivim reverima i bedževima.

Kako bi zaokružila svoj look, opremila se crnom kožnom torbom ukrašenom drvenim detaljima i skupocjenim cipelama na nisku petu. Anin najnoviji modni stil izdvojio ju je od ostalih članova žirija natjecanja, a obožavatelji su je brzo pohvalili da je pokazala svoju modnu raskoš. Od nje u budućnosti željno očekuju još modnih iznenađenja. Osim toga, Anina blistava energija nije prošla nezapaženo, a nejasno je je li to zbog njezinih treninga i prehrane ili novog emotivnog događaja u njezinu životu.

Ana Bekuta poznata je pjevačica srpske narodne glazbe, poznata po svojim iznimnim vokalnim sposobnostima i brojnim hitovima s vrhova top lista. Tijekom svoje opsežne karijere prikupila je značajan broj sljedbenika u regiji Balkana. Bekutin glazbeni repertoar uključuje mnoštvo uspješnih albuma i pjesama, među kojima su i popularne pjesme “Imam jedan život”, “Blago meni” i “Imam opet zašto živjeti”. Osim pjevačke karijere, Bekuta je često sudila na popularnim glazbenim natjecanjima poput “Zvezda Granda” i “Nikad nije kasno.

Preporučujemo